FISAT

La Fundació Iniciativa Solidària Ángel Tomás neix el 4 de setembre de 2008, donant continuïtat al treball realitzat per l'Associació Don Bosco Cooperació per promoure els projectes socials de la Inspectoria Salesiana Sant Josep de València. En l'actualitat els projectes socials de la Inspectoria Maria Auxiliadora a la Regió de Múrcia, Comunitat Valenciana i Aragó.

Entre els nostres projectes comptem amb centres d'acollida de menors, centres de dia, pisos d'emancipació, projectes de suport educatiu, projectes d'atenció a immigrants, campaments urbans per a joves en risc d'exclusió social i programes de formació i promoció del voluntariat.
Per conèixer la tasca que realitza la Fundació Iniciativa Solidària Àngel Tomás, pots decubrirlo al nostre web. En cada apartat estan desenvolupades cadascuna de les accions que duem a terme.

La Fundació en xifres
Plataformes Educatives Socials: 15